11 Jul 2013
July 11, 2013

Curatenie pe birou

July 11, 2013 Proceduri Curatenie

Va petreceti mai mult de 40 ore pe saptamana in biroul dumneavoastra, si faci munca a doi oameni? Nu e de mirare ca la sfarsitul saptamanii va cautati sub mormane de hartie cheile de
la masina sau telefonul atunci cand e timpul sa mergeti acasa.

Un birou curat duce la o minte cat mai limpede pentru activitatile de zi cu zi dar cine are timp sa organizeze volumul de munca? Crearea unor sisteme si lipirea de post-it-uri iti permit sa lucrezi mai mult si in acelasi timp mai eficient.

Aici sunt 3 sfaturi pentru a incepe organizarea

1.Indosariaza toate hartiile

Unul din cei mai mari “infractori” de birou sunt teancurile de hartii de pe birou,rafturi si in cele din urma de pe podea.Pare usor sa iti petreci ceva timp pentru indosarierea hartiilor,dar
in realitate aveti o sarcina care este prea mare pentru a face fata. Secretul consta in procesarea documentelor unul cate unul pe masura ce se strang pe biroul dvs. Crearea unui sistem de tavi sau dosare etichetate in mod clar va vor usura munca.Acelasi lucur este valabil pentru desktop.

2. Curatati toate electronicele de pe birou

Stim ca nu aveti timp pentru binemeritata pauza de masa la pranz dar cum puteti lucra cu monitorul stropit de lichide sau de tastatura plina de firimituri? Asta sigur va impresiona seful dvs dar sigur nu va fi placut pentru colegi ce sunt nevoiti sa suporte aceste aspecte
neplacute.

Din fericire, exista un remediu simplu. Cumparati de la un magazin cateva servetele care sunt facute special pentru electronice si stabiliti un program in care sa stergeti
tastatura si monitorul zilnic. Nu numai ca veti scapa de praf si pete, dar deasemenea veti indeparta bacteriile si germenii ce isi fac veacul pe biroul dvs.

3. Organizati-va biroul

Daca sunteti ca restul oamenilor,biroul dvs indeplineste rolul si de masa de bucatarie. Este locul in care totul este ignorat si destul de curand va trebuie sa “sapati” in mizerie pentru a
ajunge la computer. Un birou curat va garanta o mai mare productivitate. Secretul este sa acorzi in fiecare zi cateva minute pentru a face ordine.